DIGITAL MARKETING
YOUNG PRACTITIONERS
POWERED BY EXCELIXI AND SUPPORTED BY GOOGLE & FACEBOOK
ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Το Digital Marketing Young Practitioners powered by Excelixi, ανοίγει τις πόρτες του και σε καλεί να διεκδικήσεις μια θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης στον κόσμο των επιχειρήσεων. Το πρόγραμμα, συνολικής διάρκειας 110 ωρών, σου προσφέρει ολοκληρωμένη θεωρητική εκπαίδευση και πρακτική εξάσκηση στο digital marketing. Στις 100 ώρες εκπαίδευσης από την Excelixi αναλύονται σε βάθος η θεωρία, οι τεχνικές, τα εργαλεία και οι πιο σύγχρονες στρατηγικές του digital marketing. Στη συνέχεια, σε περιμένουν ακόμη 10 ώρες εξειδικευμένης εκπαίδευσης από την Google και ένα tailor made e- learning course από το Facebook!

Συγκεκριμένα, η εξειδικευμένη εκπαίδευση digital marketing περιλαμβάνει:

Digital Marketing Young Practitioners powered by Excelixi
  • 75 ώρες σε αίθουσα με ενότητες όπως Online Branding, Social Media, Content Marketing, Pay Per click (PPC)- Adwords κ.ά

  • 25 ώρες e-learning με ενότητες όπως Search Engine Optimization (SEO), Web Analytics, PPC Advertising κ.ά.

  • Digicamp, ένα πρωτοποριακό 2ήμερο camp, που θα σου δώσει τη δυνατότητα να ολοκληρώσεις την εξειδικευμένη και πολύπλευρη γνώση μέσω πρακτικής εξάσκησης και παράλληλα να δικτυωθείς. Συνεργαζόμενος/η σε ομάδες, αναλαμβάνεις την επίλυση ενός πραγματικού case, το οποίο αφορά στη διαμόρφωση της digital marketing στρατηγικής για μεγάλες εταιρείες, που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά. Το Final Digital Marketing Strategy Project, παρουσιάζεται από κάθε ομάδα τη δεύτερη ημέρα του camp στην επιτροπή πουαποτελούν αναγνωρισμένα στελέχη εταιρειών και τις οποίες αφορά η ενέργεια.

Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με την eSkills Center by Convert Group.

Αναλυτικότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα και την ύλη του μπορείς να δεις εδώ.

Digital Masters supported by Google

Σε όλους τους συμμετέχοντες δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθήσουν επιπλέον 10 ώρες εκπαίδευσης από τη Google. Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού οι συμμετέχοντες θα δουν γιατί το γνωστό ρητό του John Wannamaker "Μισά από τα χρήματα που ξοδεύω για διαφήμιση είναι πεταμένα, το πρόβλημα είναι ότι δε γνωρίζω ποιο μισό" δεν έχει πλέον θέση στον κόσμο του digital marketing. Θα δούμε μαζί γιατί τα data και η δημιουργία audiences μπορούν να βοηθήσουν μια επιχείρηση να επενδύσει σωστά τα διαφημιστικά της κονδύλια. Την ίδια στιγμή θα δούμε πως καινούριες τεχνολογίες όπως οι programmatic πλατφόρμες έχουν πάρει την θέση τους στο digital αλλά και offline κόσμο. Τέλος για να χτίσουμε μια 360 κατανόηση θα ακουμπήσουμε το θέμα του creative και ποιες είναι οι βασικές αρχές που ισχύουν για ένα πετυχημένο δημιουργικό στις digital πλατφόρμες.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για πέντε 2ώρα σεμινάρια τα οποία θα γίνουν στα γραφεία της εταιρίας και καλύπτουν τις ενότητες: Audience Strategies, YouTube for Branding & Performance purposes, Content Creation & Creative Best Practices, Programmatic Buying, Digital Marketing & Agency landscape.

Facebook - Tailor made e-learning course

To Blueprint είναι η παγκόσμια εκπαιδευτική πλατφόρμα του Facebook που έχει σαν στόχο να εφοδιάσει επαγγελματίες και επιχειρήσεις κάθε μεγέθους με την κατάλληλη γνώση πάνω στις δυνατότητες του δικτύου εφαρμογών και υπηρεσιών του Facebook, συνεισφέροντας στην επίτευξη των επιχειρηματικών τους στόχων.

Το ειδικά προσαρμοσμένο σεμινάριο για to project future περιλαμβάνει 10 e-learning modules συνολικής διάρκειας 150' με τις παρακάτω θεματολογίες:

  • Introduction to marketing on facebook

  • Introduction to marketing on Instagram

  • Get started with advertising on facebook and Instagram

  • Ads manager

  • Boost your posts

  • Brand best practices

  • Audience insights

  • Facebook for b2b marketers

  • Creative inspirations for businesses

  • Measure campaign performance with ads reporting

ΣΤΑΔΙΑ

Περνώντας με επιτυχία κάθε ένα από τα 3 πρώτα στάδια αξιολόγησης, αλλά και το πρώτο μέρος της εκπαίδευσης μπορείς να είσαι κι εσύ ένας από τους φιναλίστ που θα κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο του digital marketing.

ΣΤΟΧΟΣ
Με τη λήξη του εκπαιδευτικού προγράμματος, θα έχεις όλα τα εφόδια και τις δεξιότητες για να μπορείς να σχεδιάζεις, συντονίζεις, υλοποιείς και αξιολογείς digital marketing στρατηγική και online καμπάνιες, όπως επίσης και να δημιουργείς αποτελεσματικά ένα brand μέσω του digital marketing. Παράλληλα, θα έχεις την ευκαιρία να γνωρίσεις και να δικτυωθείς με καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου. Θα μπορείς να ακολουθήσεις νέα επαγγέλματα και ρόλους όπως Officer, Executive, Expert, Specialist σε Online Marketing, Mobile Marketing, SEO / SEM, Digital Strategy, Performance Marketing, e-mail Marketing, Optimization, Online PR, Web Analytics, Content και e-Commerce.
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
ΝEΟΙ
Έως και 29 ετών, καθώς το πρόγραμμα απευθύνεται σε πτυχιούχους στο ξεκίνημα της σταδιοδρομίας τους.
ΕΞΩΑΚΑΔΗΜΑΪΚEΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙOΤΗΤΕΣ
Ενεργή συμμετοχή σε εξωακαδημαϊκές δραστηριότητες (π.χ. εθελοντισμός, αθλητισμός, επιχειρηματικότητα, καλλιτεχνικά και οποιαδήποτε άλλη μη ακαδημαϊκή δραστηριότητα).
ΠΤΥΧΙΟYΧΟΙ
Απόφοιτοι ελληνικών ή ξένων σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΑΕΙ/ΤΕΙ/κολλέγιο), όλων των γνωστικών πεδίων, με ή χωρίς μεταπτυχιακό τίτλο.
ΜΗΔΕΝΙΚΗ Η ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Εργασιακή εμπειρία από 0 έως 3 χρόνια πλήρους απασχόλησης, μετά την ολοκλήρωση των σπουδών
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

Το Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη, μέλος του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς, είναι πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης. Ιδρύθηκε το 2013 με στόχο την υποστήριξη της βιώσιμης επιχειρηματικότητας, μέσα από εκπαιδευτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες, στους αναδυόμενους τομείς της οικονομίας. Το 2014 δημιούργησε, σε συνεργασία με την eSkills Center by Convert Group, την πρώτη Ακαδημία Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας, e-Academy, με 2 ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα, το Digital Marketing Practitioners & το e-Commerce Project Manager, που αριθμούν πάνω από 600 αποφοίτους από μεγάλες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες. Το 2017 δημιούργησε την πρώτη Ακαδημία στην Ελλάδα για Digital Transformation, η οποία απευθύνεται στα στελέχη που καλούνται να πάρουν τις αποφάσεις για τον επιτυχημένο μετασχηματισμό των επιχειρήσεων τους. To 2018 συνεργάζεται με το Regeneration στη δημιουργία του Regeneration Academy, προσφέροντας εξειδικευμένη εκπαίδευση στο Digital Marketing. Την ακαδημαϊκή επιμέλεια του Digital Marketing Young Practitiones powered by Excelixi, έχει η eSkills Center by Convert Group. Τέλος, παρέχει εξιδεικευμένα προγράμματα digital marketing ενδοεταιρικής εκπαίδευσης, βασισμένα στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της κάθε επιχείρησης. Περισσότερα για την Excelixi μπορείτε να δείτε εδώ.



Η eSkills Center by Convert Group συγκαταλέγεται ανάμεσα στους 5-6 οργανισμούς στην Ευρώπη με ειδίκευση στις συμβουλευτικές και εκπαιδευτικές υπηρεσίες για το eBusiness, το eCommerce, το Digital Transformation, το Digital Marketing και τα Digital Skills. Ως εκπαιδευτικός οργανισμός έχει εκπαιδεύσει περισσότερους από 5.000 επαγγελματίες τα τελευταία 3 χρόνια σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες στο Digital Transformation, eCommerce & eBusiness, σε εταιρίες όπως Philip Morris, Ahold Delhaize, Eurobank, Public, WIND, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Beiersdorf, Persado, Henkel, κτλ.
Η eSkills Center by Convert Group παρέχει τις εκπαιδευτικές της υπηρεσίες και σε στρατηγικούς συνεργάτες όπως το Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, η Ελληνοαμερικάνικη Ένωση και το Κολλέγιο Αθηνών. Παράλληλα, η εταιρεία έχει συνάψει διεθνείς συνεργασίες με τους οργανισμούς Market Motive και OMCP. Τέλος, η εταιρία έχει αναγνωριστεί διεθνώς για τις ποιοτικές υπηρεσίες της στο eBusiness Training, κερδίζοντας το 2013 το -παγκόσμιας εμβέλειας- βραβείο με τίτλο “Innovation Award in Education” του iMBA για εκπαιδευτικά προγράμματα στο Digital Marketing με ανταγωνιστές το INSEAD και το LSE.



H Google αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαδικτυακών υπηρεσιών παγκοσμίως. Ξεκινώντας από δύο μεταπτυχιακούς φοιτητές, η εταιρεία τώρα διαθέτει χιλιάδες εργαζόμενους και το portfolio της περιλαμβάνει μοναδικές υπηρεσίες και προϊόντα όπως ενδεικτικά YouTube, Adsense, Adwords, Android, Google Maps και Google Street View.



Η αποστολή του Facebook, η οποία ξεκίνησε με την ίδρυσή του, το 2004 είναι να δώσει στους ανθρώπους την δυνατότητα να οικοδομήσουν μια παγκόσμια κοινότητα και να έρθουν πιο κοντά.

Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook για να διατηρήσουν επαφή με τους φίλους και την οικογένειά τους, να ανακαλύψουν τι συμβαίνει στον κόσμο και να μοιραστούν και να εκφράσουν αυτά που τους ενδιαφέρουν. Η ανοιχτή κουλτούρα της εταιρίας στοχεύει να τους κρατά όλους ενημερωμένους και επιτρέπει στους ανθρώπους να κινηθούν και να λύσουν τα προβλήματα που έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον γι’ αυτούς.

ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
Η Τράπεζα Πειραιώς χρησιμοποιεί στην ιστοσελίδα της cookies με σκοπό τη βελτίωση της online εμπειρίας σας. Εφόσον επιλέξετε να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδα μας, αποδέχεσθε αυτομάτως τη χρήση των cookies. Για λεπτομέρειες σχετικά με τα cookies, ενημερωθείτε από τους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας μας.